to że robią do maybacha nie oznacza ze muszą robić supertowar dla plebsu.
To fakt. Tyle, że ten "plebs" stonowi ok. 50% wszystkich znanych firm samochodowych na świecie. Także wąpię, aby np. Renault, PSA czy Suzuki widząc, że Pilkington robi dużo lepsze szyby godziły sie na podpisanie kontraktów z Securit Saint-Gobain.
strazakp,
PZU robi szyby w Nordglass i z tego co widziałem na ich stronie większość ubezpieczalni
PZU ma również podpisaną umowę z Pilkingtonem. Mnie udało się wymienić z Auto Szyby , tyle ze droga przez mękę ale nie dałem sobie wcisnąć Nordglassa. Zwłaszcza że oryginalnie miałem Securit(Renault Scenic). Tak że można, tyle że trzeba dokładnie poczytać OWU żeby wiedzieć jak poprowadzić rozmowę.
Dodatkowo w tej Renówce ta szyba jest ze wszystkimi bajerami. I według mnie warto dopłacić do antyrefleksu , duża różnica w dzień i w nocy tak nie oślepiają z przeciwka. Dodatkowo jest akustyczna co również jest słyszalne , ale to już może nie dla wszystkich będzie potrzebne.
Zgodnie z nazwą tłumi hałas, jest to odczuwalne ale szału jakiegoś nie ma. Ja w Grand Scenicu odczułem poprawę , ale tam wygłuszenie kabiny jest znacznie lepsze niż w Octavi tak ze możesz tego nie usłyszeć.
a ktoś może widział, słyszał aby do O2 robił ktoś podgrzewane szyby na przód
albo inne specjalne np.: redukujące hałas?
Są szyby z warstwą tłumiącą. W ASO koszt ok. 1600 zł.
do O2 naprawdę?
a kto jest producentem tych szyb, bo może poza ASO ich cena montażem będzie niższa,
no i czy to jest za komplet czy tylko przednia?
Edit:
Znalazłem taki artykuł z Auto Świat
"Podwójne czy zwykłe szyby? Mały plus dla szyb dźwiękochłonnych Takie szkło to dobry pomysł, ale minimalną różnicę uchwyci tylko czuły mikrofon! Nabywcy Octavii mogą zamówić szyby przednią oraz boczne lepiej izolujące pasażerów od hałasów na zewnątrz pojazdu. W laboratorium Skoda była "atakowana" falami dźwiękowymi o natężeniu 105 decybeli. Standardowe szkło redukowało hałas o 43, a specjalne o 47 decybeli. Ale warta odnotowania okazała się tylko różnica w zakresie wysokich częstotliwości. Jeśli obok na skrzyżowaniu zatrąbiłaby ciężarówka, nie byłoby różnicy. Na odcinku testowym w kabinie specjalnie oszklonej Octavii było nawet nieco głośniej! Przyczyną były prawdopodobnie różnice między poszczególnymi egzemplarzami. W każdym razie silnik TDI Skody wyposażonej w dźwiękochłonne szkło warczał znacznie głośniej."
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
To była odpowiedź na bezpośrednie pytanie dosć jasno postawione. Czy warto dołożyć do bajerów 200zł przy wymianie szyby czołowej. Jeśli chodzi o solar i antyrefleks to moim zdaniem warto.
osobiście chciałem te szyby zamówić do OII Scout ale niestety można je było zamówić tylko do "zwykłych" OII
dzięki nim klima pracuje mniej wysilona na trasie i przez to tez jest ciszej
jeśli są takie szyby aftermarketowe do Yeti to zakładam :-)
Komentarz